Verkouden in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu Verkouden in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu

Verkouden in Suriname

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

22 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

He allemaal

Hier weer een bericht uit het altijd warme Suriname.

Natuurlijk gaat het nog steeds goed met mij, al ben ik flink verkouden aan het worden. God mag het weten waar ik kou gevat heb. Waarschijnlijk is het 1 van die clubs met de airco of misschien toch wel afgelopen zaterdag toen ik zo zalig op het zwembad lag en ineens verrast werd met een flinke onweersbui. Nou goed het gaat vanzelf wel weer over. Gisteren avond lekker thuis gebleven en sla Salsa maar een keertje overgeslagen. Lekker Voetbal lopen kijken met een biertje erbij en optijd naar bed gegaan. Vandaag gaat het allemaal een stuk beter.

Ik had een lang weekend i.v.m. de Chinese Imigratie. Het weekend was wederom weer geslaagd. Donderdag, vrijdag en zaterdag opstap gegaan. Vrijdag moest de politie nog enkele waarschuwings schoten lossen, om de vechtende mensen uit elkaar te jagen. De schoten werden recht naast ons afgevuurd, maar gelukkig zaten we veilig in onze taxi. Maar we stonden klem tussen 2 politie auto’s en konden geen kant op. Ik en mijn huisgenoot konden niks anders doen dan achterover zitten en toekijken. Ook de rest van de avonden was erg gezellig, al trok ik het zaterdag avond vrij slecht soms ben ook geen 18 meer natuurlijk. Zondag avond ben ik dus maar niet meer opstap gegaan.

We zijn zondag wel weer met zijn alle naar het zwembad gegaan, gelukkig was het stukken beter weer dan zaterdag. Altijd super gezellig op het zwembad, heel veel Nederlanders en iedereen kent iedereen. Aan het einde van de middag hadden we nog een potje lopen voetballen met Surinaamse gasten. Het voetbal was op hoogniveau, echt streetfootball. Dus daar ging ik mij niet mee bemoeien, ik was gewoon laatste man en hield het doel schoon.

Maandag was het Chinese Imigratie, was opzich wel aardig om mee te maken. Veel dans en aan het einde natuurlijk vuurwerk, een 150 meter klapper.

Volgend weekend ga ik naar Berg en Dal, wat het precies is weet ik nog niet. Maar geloof dat je met een kabelbaan door de jungle trekt ofzo. Het is een dagtrip dus ben benieuwd. Ik ga met de 2 leukste meiden van Suriname zoals ze zich zelf noemen (hahaha) en Lucas en nog iemand gaan ook mee, en misschien nog wel meer. Maar dat zie ik zaterdag wel wie er allemaal mee gaan.

Voor de rest is er niks bijzonders.

Bedankt voor de vele afmeldingen voor mijn verjaardag, ik denk dat ik stilletjes mijn verjaardag maar voorbij laat gaan. Ik geef wel weer een geweldige come back party in Breda.

groetjes

  • 23 Oktober 2008 - 08:26

    Ellen:

    Super Maus!

    Je hebt het in iedergeval goed naar je zin. Tijd vliegt voorbij, voor we het weten ben je weer terug!

    X

  • 23 Oktober 2008 - 08:47

    Sanne:

    Ha Maus,

    Sorry dat ik je steeds wakker sms!!! Heb nu niets meer te doen op mijn werk dus ga ik jou lastig vallen zo vroeg in de ochtend (voor jou nacht). Leuk dat goed gaat! En ook zeker leuk dat je al die uitstapjes maakt!

    Liefs Sanne

  • 24 Oktober 2008 - 07:17

    Bjorn:

    Heel veel plezier op je dagexcursie. ga vandaag mijn visum aanvragen via de post.

    mzzl

  • 26 Oktober 2008 - 11:50

    Ome Jan:

    Uitslag tegen Roda zeker al wel gehoord? Dus daarmee zal ik je maar niet vermoeien! Is het echt een verkoudheid of ben je ziek van de prestaties van PSV? Ik voel mij de laatste tijd juist kiplekker, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bijna in Breda woon. Hoe gaat het met de salsa? Kun je al snel genoeg om die 200ponders draaien?
    groet Jan

  • 26 Oktober 2008 - 18:34

    Stephan:

    Hoi Maurice,

    Misschien heb je Malaria. Mijn appartement is eindelijk klaar. Dinsdag komen ze het bed brengen en dan kan ik er wonen. Nu heb ik wat meer tijd voor jouw site te bekijken. Eindelijk hebben we woensdag een goede wedstrijd gezien met PSV.

    Groeten,
    Stephan

  • 02 November 2008 - 09:40

    TanteToos/OmeGerard:

    Maurice van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren niet daar maar hier,zodat we je verjaardag hier weer kunnen vieren. Wij gaan vandaag naar Bjorn en zullen daar op jou het glas heffen. Zijn sinds vandaag een kwartje waard? Als je weer thuis bent komen we nog even het glas heffen.
    Groetje Tante Toos en Ome Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Maurice
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 26155

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 30 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: