Bjorn ophalen van het vliegveld - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu Bjorn ophalen van het vliegveld - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu

Bjorn ophalen van het vliegveld

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

25 November 2008 | Suriname, Paramaribo

He allemaal

Het is weer lang geleden dat ik iets heb laten horen uit het zonnige suriname. Maar goed jullie kennen mijn mij druk druk druk. Tja en dan schiet mijn site bijhouden er wel eens bij in. Maar goed even snel.

Afgelopen week heb ik het echt druk gehad. De baas had mij op een klus gezet buiten de stad. Iedere dag om 8 beginnen en was pas tegen 6 uur thuis. We moesten een dak schoonmaken en schilderen van 1600 vierkante meter. Nou nu weet ik ook eens wat hard werken is, want 7 dagen op een dak bezig te zijn met 35 graden dat is echt heel zwaar. Heb gelukkig eindelijk een mooi bruin kleurtje gekregen. Heb zelfs op zaterdag en zondag doorgewerkt en heb nu lekker 10 dagen vakantie.

Voor de rest feestje hier, feestje daar. Huisgenoot weg, nieuwe erbij, nog een keer gebowld, weer gewonnen allemaal bekenden verhalen.

Vorige week met het huis naar overbridge gegaan om lekker heerlijk te zwemmen.

Tja ik weet me wel bezig te houden hier.

Goed over 15 min komen ze mij ophalen en dan gaan we Bjorn ophalen van het vliegveld. En daarna gaan we lekker de stad in want het is hier nationale feestdag.

We hebben een heel druk en overvol programma voor de boeg. Maar morgen eerst nog even ontspannen bij whitebeach. Vrijdag vliegen we het binnenland in.

Nou ja die spannende verhalen horen jullie allemaal over 2 weken weer wel.

Het gaat jullie allemaal goed, veel plezier met sneeuwpoppen maken,rij voorzichtig en kleed je warm aan.

Groetjes uit Paramaribo

foto's volgen


  • 25 November 2008 - 20:36

    Barry:

    Ha Maus,
    Een echte schilder hé, zit in het bloed denk ik. Hoop dat je het heel gezellig krijgt met Bjorn. Laat hem daar lekker relaxen en laten zien hoe jij leeft. Het sneeuw hier is helaas al weg. Maar was wel effe lache.
    Groeten Barry

  • 26 November 2008 - 15:59

    Eva En Jeroen :

    hey maus
    zie dat je al een lekker bruin kleurtje hebt gekregen van de zin daar in het mooie suriname.
    en wij maar kou kleumen in dit koude nederland;-)
    we wilden je heel veel plezier toe wensen met bjorn daar.
    maak er een leuke tijd van.
    en we lezen alle wilden verhalen straks wel weer op je site.
    we denken aan je!
    en houden je site goed bij.
    dikke kus eva en groetjes van jeroen en sebastiaan en jayden

  • 26 November 2008 - 17:52

    Ome Jan:

    Hey Surinamer,

    Niet gek, 5 dagen werken en 10 dagen vakantie. Je hebt de echte surinaamse cultuur snel te pakken. Zulke collega`s heb ik ook uit dat surinaamse land ,die er zo ook over denken. Dat wordt wel afkicken hier, als je tenminste nog terug komt. Veel plezier met Bjorn en doe hem de groeten van ons.

    groet Jan.


  • 26 November 2008 - 19:59

    Roel:

    Goed bezig maus!
    Is ons cadeau nou onderhand aangekomen?
    Ik snap er niks van;) Veel plezier de komende week met je broeder!

    GroetenRoel

  • 30 November 2008 - 13:01

    Stephan:

    Hoi Maurice,

    Die verhalen van bowlen winnen kennen we onderhand van jou. Op vakantie in Schotland won je ook. Wij zijn vorige week naar Madrid geweest. Leuke trip met veel bier en voetbal ondanks dat we het stadion niet in mochten. We zijn wel bij de training geweest en in het Santiago Bernabeu stadion. Echt groot, 85.000 toeschouwers kunnen erin.

    Veel plezier nog met Bjorn en daarna.

    Groeten,
    Stephan

  • 06 December 2008 - 11:35

    Tante Toos:

    Fijn dat jullie het samen goed hebben gehad, natuurlijk volop uitgerust, voor de vlgnde. klus.
    Heeft Bjorn tijd voor een hangmat, hier in Riel kennen ze alleen maar hangjeugd.
    Wij vieren morgen sinterklaas die blijft voor ons een paar dagen langer, wij brengen hem morgen naar het vliegveld. Is ie toch nog op tijd thuis.
    Groetjes Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Maurice
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 26152

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 30 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: