Nog 1 week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice Dongen - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

25 Augustus 2008 | Suriname, Paramaribo

He allemaal,

Volgende week woensdag vertrek ik naar Suriname! Ik ben nog heel druk bezig met alles te regelen, en loop nu al tegen wat probleemjes op. Maar alles komt goed. Iedereen is uitgenodigd om dinsdag 2 sep nog een pilsje/wijntje bij mij te komen drinken bij mijn ouders thuis in Gilze.Rond een uur of 7 half 8. Andere dagen kan ik ook afspreken, maar dan moet je even bellen!!! Daarna zullen jij mij toch echt 5 maanden moeten missen.

Groetjes Maurice

  • 25 Augustus 2008 - 16:02

    Will:

    Dat is goed oude snoeperd.
    Ik ben er wel, maar missen ga ik je zeker niet :P
    Succes gast!

  • 28 Augustus 2008 - 14:43

    Mark Wijngaards:

    Hé maat het was fijn om met je samen te werken. Ik wens jou veel plezier daar in suriname Groeten Mark

  • 29 Augustus 2008 - 17:46

    Ellen & Mary:

    Hey (af)knap(per)ste collega van Campanile!

    Wij kijken nu al uit naar de dag dat je vertrekt ;)
    Hoe moet het nou met ons als je weer terug komt over een half jaar?

    En van die big momma's afblijven he!

    SOKA SOKA!

    P.S.: Uiteraard zullen wij op Schiphol klaar staan als je weer terug komt! Dat dan weer wel...

  • 01 September 2008 - 12:02

    Roger De Graaf:

    hoi maurice, ken je mij nog. ik ga je in ieder geval volgen. je mag me emailen roger.degraaf@versatel.nl doe de groeten aan bjorn.

  • 03 September 2008 - 19:57

    Bjorn:

    He maus veel heb je een goede vlucht gehad. nou veel plezier en tot ooit

  • 05 September 2008 - 04:52

    Moi:

    hey scheet,heb je een goede vlucht gehad. ik mis je nu al ontzettend. ik hoop dat die 5 maanden snel overzijn. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Maurice
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 26165

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 30 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: